Мобільний оператор "Київстар" відповів на претензію з приводу блокування номерів своїх абонентів в рамках послуги MNP, яка запрацювала з 1 травня 2019 року. Нагадаємо, один з керівників компанії Lifecell Ісмет Язиджи направив лист голові НКРЗІ зі скаргою на свого прямого конкурента. За його словами, абонентів, які хочуть перейти від Kyivstar, масово блокують.
У прес-службі "Київстар" відповіли, що компанія виконує всі заявки, які відповідають вимогам затвердженого НКРЗІ "Порядку надання послуг перенесення номерів".
Зокрема, клієнту може бути відмовлено в перенесенні номери у випадку, якщо він подав неповні або недостовірні дані про себе, подав заявки відразу до декількох операторів мобільного зв'язку, тощо. Технічних обмежень щодо надання сервісу з боку Kyivstar немає.
"Однак, як ми неодноразово говорили, послуга MNP – нова для телеком-ринку України, технологічно складна, у ній задіяно багато компаній, крім операторів мобільного зв'язку. Тому на початковому етапі роботи у якоїсь зі сторін можуть виникати короткочасні складності. Якщо такі труднощі виникають на стороні Київстар, ми їх оперативно усуваємо в робочому порядку", - повідомили в прес-службі Kyivstar.
Нагадуємо, з 1 по 15 травня 1437 спрямованих оператору-донору ПРАТ "Київстар" запитів було отримано 945 відмов на перенесення номера у рамках послуги MNP. При цьому, з помилкою "404" надійшло 476 відмов. У компанії пов'язують баг з поспіхом під час запуску послуги.
Раніше повідомлялося, що "Київстар" запустив на території України програму обміну старих смартфонів на нові.