Київстар нарешті відновив роботу домашнього Інтернету після масштабного збою, який стався 21 травня. Тепер всі користувачі, які постраждали від цієї проблеми, отримають компенсацію у вигляді безкоштовних послуг, в залежності від тарифу абонента.
В прес-службі компанії повідомили, що користувачі Інтернету від Київстар не повинні будуть сплачувати абонентську плату за день збою. Ті абоненти, які користуються і мобільним зв’язком, і Інтернетом від Київстар, отримають в якості компенсації можливість протягом трьох днів використати 20 хвилин дзвінків на розмови з іншими мобільними операторами. Справа в тому, що ці користувачі зазвичай сплачують за зв’язок та Інтернет в одному пакеті послуг, тому повернути їм гроші на рахунок окремо за користування Інтернетом, такої можливості немає.
У найближчий час усі абоненти, які 21 травня увесь день просиділи вдома без Інтернету, отримають відповідні СМС-повідомлення, в яких буде зазначатися спосіб компенсації. Всього від збою постраждало близько 50-60 тисяч клієнтів. Компанія компенсує збитки усім абонентам. Враховуючи те, що на карантині багато людей працюють вдома, то проблеми з Інтернетом для багатьох стали відчутними.
Нагадаємо, у четвер, 21 травня, масштабний збій у мережі Київстар призвів до того, що перестали працювати Інтернет, кабельне телебачення, мобільний додаток «Мій Київстар» для смартфонів і настільних комп’ютерів, а також офіційний сайт компанії «Київстар».
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше повідомлялося, що Київстар з 26 травня закриває ряд популярних тарифів, але замість них користувачі зможуть підключитися до вигідних нових.