Пасажири вчергове поскаржились на сервіс у потягах "Укрзалізниці". Зокрема запорізький журналіст Олександр Павлов повідомив у своєму Facebook, що придбав квиток за 643 грн, але при цьому у вагоні не працював жоден туалет.
![Квиток за 643 грн і жодного працюючого туалету: журналіст поскаржився на сервіс “Укрзалізниці“ Квиток за 643 грн і жодного працюючого туалету: журналіст поскаржився на сервіс “Укрзалізниці“ - today.ua](https://today.ua/wp-content/uploads/2018/12/1-34-768x501.jpg)
Йдеться про поїзд, що прямує за маршрутом Новоолексіївка - Київ.
Як зазначив журналіст, вартість квитка в купе в даному поїзді складає понад 600 грн.
"Альо, пане Омелян (міністр інфраструктури - ред.)! Теоретично я згоден платити 643 гривні за місце в купе поїзда Новоолексіївка - Київ. Ну, того самого, який весь на понтах і з новими вагонами - тому найдорожчий. Але можу я за ці гроші користуватися туалетом у вагоні? Не вгадали, дядьку - не можу. Обидва комфортабельних сортири замуровані. Провідник каже: немає води. Воду обіцяють налити в Дніпрі. Але не факт", - написав Павлов.
Популярні зараз
Трамп назвав Зеленському причини, через які Путін розпочав війну з Україною
Одна з країн Європи різко скоротить соціальну допомогу українським біженцям
Екс-держсекретар США озвучив “мирний план“ Трампа у разі перемоги на виборах
Бухгалтерська помилка: Пентагон знайшов додаткові 2 млрд доларів для України
Нагадаємо, в "Укрзалізниці" вважають, що вартість квитків на перевезення пасажирів має бути мінімум вдвічі вищою, а на перевезення багажу – майже у 3,5 рази.
Також повідомлялось, що на сьогоднішній день лише 14 швидкісних електропоїздів "Укрзалізниці" мають безкоштовний доступ до інтернету через мобільну технологію 3G.
Як відомо, з 15 січня 2019 року "Укрзалізниця" запровадила нові ціни на деякі послуги, що пропонуються пасажирам потягів. Зокрема, підвищилися ціни на постільну білизну, чай, каву і питну воду.