Пасажири вчергове поскаржились на сервіс у потягах "Укрзалізниці". Зокрема запорізький журналіст Олександр Павлов повідомив у своєму Facebook, що придбав квиток за 643 грн, але при цьому у вагоні не працював жоден туалет.
Йдеться про поїзд, що прямує за маршрутом Новоолексіївка - Київ.
Як зазначив журналіст, вартість квитка в купе в даному поїзді складає понад 600 грн.
"Альо, пане Омелян (міністр інфраструктури - ред.)! Теоретично я згоден платити 643 гривні за місце в купе поїзда Новоолексіївка - Київ. Ну, того самого, який весь на понтах і з новими вагонами - тому найдорожчий. Але можу я за ці гроші користуватися туалетом у вагоні? Не вгадали, дядьку - не можу. Обидва комфортабельних сортири замуровані. Провідник каже: немає води. Воду обіцяють налити в Дніпрі. Але не факт", - написав Павлов.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, в "Укрзалізниці" вважають, що вартість квитків на перевезення пасажирів має бути мінімум вдвічі вищою, а на перевезення багажу – майже у 3,5 рази.
Також повідомлялось, що на сьогоднішній день лише 14 швидкісних електропоїздів "Укрзалізниці" мають безкоштовний доступ до інтернету через мобільну технологію 3G.
Як відомо, з 15 січня 2019 року "Укрзалізниця" запровадила нові ціни на деякі послуги, що пропонуються пасажирам потягів. Зокрема, підвищилися ціни на постільну білизну, чай, каву і питну воду.