ПриватБанк вчергове нарвався на критику з боку клієнтів. Проблема виникла через ненадійний захист даних картки ПриватБанку, чим успішно користуються шахраї.
Так, клієнт ПриватБанку поскаржився, що протягом чотирьох місяців у нього без його відома списувалися гроші з картки. Це відбувалось двічі або тричі на місяць. При цьому сума була завжди приблизно однаковою - близько 130 грн. Кошти списувались в різні числа місяця, і всі суми відрізняються незначно. Загалом платежів було близько десяти, і жодних смс з кодами підтвердження оплати клієнту не надходило - оплата успішно проходила без його відома.
"До речі, коментарі до переказу теж радують (КУПІВЛЯ MOSKOW/країна - Російська федерація). Певно, Москву купив, буду чекати, коли ключі від міста вишлють", - пожартував клієнт банку.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
"Чому коли я оплачую картою в популярному інет магазині, з мене просять пароль, повідомляють. А якщо шарашкіна контора переводить за кордон, то до чого там вже паролі всякі, правда???" - обурився клієнт.
У відповідь представник ПриватБанку зазначив, що оплата без підтвердження може здійснюватись на сайтах, де клієнт ПриватБанку прописував дані по своїй картці.
"Дозвольте пояснити, що у випадку, якщо картка була прив'язана клієнтом до сайту/сервісу, в тому числі, це стосується оплати щомісячних підписок або інших послуг на сторонніх сайтах, додаткове підтвердження платежу з картки при надходженні запиту від даного сайту не відправляється. Якщо дані картки були введені та збережені на сайті, тим самим Ви даєте згоду на проведення подібних оплат. Для відключення регулярного платежу з даного сайту можна звернутись в підтримку сайту. В даній ситуації, якщо Ви не підтверджуєте операції по картці або не маєте змогу звернутись в підтримку даного сайту, рекомендуємо заблокувати картку та перевипустити її на нову в будь-якому відділенні", - йдеться у відповіді.
Нагадаємо, раніше клієнт ПриватБанку поскаржився на неможливість скасувати помилково виконану транзакцію.