Київстар, один з найбільших мобільних операторів України, запустив новий компонент сервісу «Віртуальна мобільна АТС». Про це повідомили в прес-службі Kyivstar.
У Київстар відзначили, що віртуальна мобільна АТС дозволяє інтегрувати мобільні і фіксовані телефони в складні бізнес-процеси компаній. Наприклад, за 15 хвилин можна розгорнути контакт-центр зі складним розподілом вхідних і вихідних дзвінків, без застосування профільних фахівців і не встановлюючи дороге спеціальне обладнання.
Функція запису дзвінків від віртуального мобільного АТС компанії Київстар дозволяє:
- записувати 200 годин розмов (з циклічним перезаписом) на кожному телефонному номері з підключеною функцією;
Популярні зараз
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони
- прослуховувати записані розмови на web-порталі послуги;
- прослуховувати записані розмови в системах управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) Bitrix24 і Terrasoft.
Записи зберігаються на захищених серверах мобільного оператора Київстар з виконанням вимог Закону України «Про захист персональних даних». Бізнес-клієнти Kyivstar зможуть отримати доступ до своїх записів телефонних розмов після проходження відповідної верифікації.
Раніше Київстар провів свою першу зустріч Kyivstar Business Hub, яка відбулася в Києві у формі відкритого діалогу. У ній взяли участь понад 160 представників бізнесу. Kyivstar зазначив, що захід було присвячено темі “Е-перспектива: електронний документообіг для бізнесу”.