Київстар, один з найбільших українських операторів мобільного зв'язку, спільної з компанією Terrasoft запустив партнерський проект для великого бізнесу. Абоненти Kyivstar, підключені до «Віртуального мобільного АТС», можуть реєструвати та вести облік всіх дзвінків відразу в системі управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Також Kyivstar встановив базову станцію для мереж 5G.
Новий автоматизований процес Київстар створив для того, щоб знизити витрати на організацію і підтримку бізнес-процесів організації – від фіксації вхідного дзвінка в контакт-центрі Kyivstar до аналізу навантаження на кожного менеджера.
- Об'єднання ІТ-продуктів і телеком-послуг – це частина стратегії розвитку відносин з нашими бізнес-клієнтами, – Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу Kyivstar на корпоративному ринку.
Спеціально розроблений коннектор Kyivstar vPBX Calls History for bpm'online дозволить клієнтам Київстар:
- ідентифікувати абонента, який телефонує, і прив'язати запису дзвінка до існуючої картки в системі;
- створити журнал викликів у системі CRM;
- синхронізувати дзвінки;
- отримувати записи розмов з/на мобільні і фіксовані номери співробітників.
Раніше Київстар провів свою першу зустріч Kyivstar Business Hub, яка відбулася в Києві у формі відкритого діалогу. У ній взяли участь понад 160 представників бізнесу. Kyivstar зазначив, що захід було присвячено темі “Е-перспектива: електронний документообіг для бізнесу”.