Lifecell, український оператор мобільного зв'язку, спільно з оператором IoT Ukraine побудували мережу Інтернету речей у трьох українських містах, а саме: Києві, Львові, Кропивницькому. Про це повідомили в прес-службі Lifecell.
Першими клієнтами, які підключилися або тестують переваги мережі Інтернету речей lifecell і IoT Ukraine, стали компанії-постачальники газу, води та електроенергії, великі торгові центри, логістичні компанії та паркінги.
У компанії Lifecell відзначили, що десять компаній з різних галузей в цих містах вже використовують IoT-рішення на базі побудованої мережі для підвищення ефективності своєї діяльності.
«Під час реалізації проекту тестувалися онлайн-рішення для розумного міста, логістичних сервісів моніторингу навколишнього середовища, розумного будинку та інше. Найбільшим попитом серед компаній користувалися наступні послуги: розумне освітлення, облік витрат води, електроенергії та газу, розумна парковка, моніторинг стану навколишнього середовища, трекінг, розумне сільське господарство, моніторинг відкриття люків (кабельна каналізація, водопровід, тепломережі), моніторинг відкриття дверей, моніторинг температури і вологості в приміщенні», - повідомили в компанії Lifecell.
У прес-службі Lifecell повідомили, що для обліку та оптимізації витрат електроенергії компанія також використовує IoT-рішення на своїх базових станціях у Києві.
Нагадаємо, Lifecell запустив для абонентів тарифного плану “Лайфхак” акцію “6 тижнів”, яка триватиме до 31 грудня 2019 року. Якщо раніше пакет послуг за тарифом надавався на 4 тижні, то на період акції його збільшили до 6 тижнів.
Компанія Turkcell Group, яка є власником українського мобільного оператора Lifecell, планує продавати в Україні електромобілі.