ПриватБанк потрапив у черговий скандал через збій у роботі свого терміналу. За словами клієнтки, через термінал ПриватБанку вона поповнила карту на 500 гривень, однак зарахування так і не відбулося. На гарячій лінії банку жінці повідомили, що збою в системі не виявлено і грошей немає. Тепер вона не знає, як повернути свої кошти. Своїм негативним досвідом клієнтка поділилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
Клієнтка зазначила, що ПриватБанк залишив її без грошей і вона тепер не знає, що їй робити в даній ситуації.
У відповіді на відгук співробітники банку відповіли, що її платіж був успішно проведений, у зв'язку з чим було відмовлено в поверненні коштів за заявкою. Для перевірки надходжень клієнтці порадили звернутися до служби підтримки банку-одержувача.
Але клієнтка повідомила, що в мобільному додатку Приват24 у неї немає інформації про успішне проведення платежу.
Нагадуємо, ПриватБанк звинуватили у некомпетентній роботі. Через збій в системі банку, клієнт, перебуваючи на лікарняному ліжку, не міг оплатити собі лікування.
Раніше в ПриватБанку пояснили, в яких випадках клієнтам можуть змінити кредитний ліміт, і що потрібно робити в таких випадках.