ПриватБанк вляпався у черговий гучний скандал. На порталі Мінфіну в розділі «Відгуки» зафіксована чергова скарга клієнта Приват24. Незадоволений клієнт повідомив, що ПриватБанк ввів комісію за переказ грошей з картки без попереджень. Клієнт одразу ж звернувся на гарячу лінію Приватбанку.
Представник служби підтримки ПриватБанку відповів про причини такої ситуації та можливі варіанти рішення.
В ПриватБанку пояснили клієнтам банку приховану комісію під час платежів в мобільному фінансовому додатку Приват24.
У фінансовій установі заявили про те, яка комісія реально існує під час користування послугами.
Нагадуємо, зловмисники отримали доступ до системи Приват24 державного ПриватБанку, зламавши систему мобільного оператора “Мій Київстар”. Аферисти таким чином перевели з рахунку клієнта 2500 гривень.
Раніше банк анонсував запуск оновленої версії мобільного банкінгу Приват24 вже до кінця літа 2019 року.
Також стало відомо, що з 10 травня по 10 серпня 2019 року українські заробітчани і туристи можуть переказувати кошти на картку ПриватБанку без комісій. Переказати гроші можна через сайт PayUkraine, або через мобільний додаток сервісу. Нові клієнти, які раніше не переводили кошти через сервіс, можуть скористатися промокодом PayUkraine. Крім того, серед нових клієнтів, які здійснять переклад до кінця акції, буде розігруватися смартфон Huawei і багато інших подарунків.