ПриватБанк останнім часом регулярно опиняється в центрі скандалів, дратуючи клієнтів своїм сервісом та байдужістю з боку працівників. Так, нещодавно один з клієнтів розповів історію про те, як ПриватБанк списав з нього 500 грн з невідомих причин.
За словами клієнта, він поповнював рахунок через термінал, встиг відправити в термінал 3 купюри номіналом по 500 гривень, і тоді несподівано вимкнулось світло. Через це екран погаснув, і операцію не було виконано. Потерпілий одразу звернувся до представників банку і повідомив про те, що трапилося.
На наступний день клієнту на карту перерахували півтори тисячі гривень, але згодом з карти зникло 500 гривень. Потерпілий відразу звернувся на гарячу лінію банку, де йому повідомили, що поповнення нібито проводилося не на півтори тисячі, а на одну тисячу гривень. У чоловіка не було чеку, тому що вимкнулось світло.
Клієнту вдалося дістати запис з моментом поповнення, але виявилося, що Приватбанк просто не зацікавлений у тому, щоб розбиратись в ситуації, що склалася. На тлі цього чоловік зробив висновок, що інкасатори просто забрали собі внесені грошові кошти, а фінансова установа покриває співробітників.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, раніше один із клієнтів заявив, що ПриватБанк своїми діями відносно клієнтів порушує чинне законодавство України.