Клієнт ПриватБанку залишився без коштів на своїй карті через те, що банк нібито погасив заборгованість по кредиту, про який клієнт навіть не знав. У результаті, йому заблокували картку і про повернення коштів навіть не йдеться. Співробітники банку відповідають, що коштами з картки вони погасили мікрозайм, який їх клієнт начебто взяв у кредитній конторі. Свій обурений відгук чоловік залишив на сайті Мінфіну.
За словами ошуканого клієнта, з його карти двічі зняли гроші. Спочатку близько 3000 грн, а потім ще 7500 грн, яких на карті не було, фактично в нього ще виявився мінусовий ліміт. Ніяких кредитів чоловік не брав, тому вважає, що банк перебуває у змові з шахраями, яким спочатку сам дає знімати гроші, а потім вимагає їх назад зі своїх клієнтів.
Чоловік хоче з'ясувати, на якій підставі йому був виданий липовий кредит, про який він нічого не знає.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У відповідь на відгук співробітник банку відповів, що ПриватБанк розгляне цю проблему в найкоротші терміни.
Нагадуємо, ПриватБанк вчасно не закрив кредитну карту своєї клієнтки і нарахував їй борг з відсотками, який вона тепер в терміновому порядку повинна сплатити.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк закрив депозитну картку клієнтові без пояснення причини. Всі його рахунки заблоковані і він може отримати свої гроші назад тільки через суд.