Як можна нашкодити двигуну, перевіряючи рівень масла

Автор: Лобанова Єлизавета

Деякі водії, неправильно перевіряючи рівень масла, завдають шкоди двигуну свого автомобіля. Про основні помилки та подробиці цієї процедури пише Аutonews.ua.

Як можна нашкодити двигуну, перевіряючи рівень масла - today.ua

Якщо попросити трьох автомобілістів покроково розповісти, як вони перевіряють рівень масла в двигуні, ви, напевно, отримаєте три різних відповіді. Чому так відбувається, сказати складно. Може тому, що в більшості автошкіл таким маніпуляціям не вчать, і новачкам доводиться користуватися неперевіреною інформацією з інтернету.

Якщо ви хочете дізнатися, як насправді йдуть справи з мастилом у двигуні, то дуже важливо вибрати для проведення процедури правильне місце. Слід припаркуватися на рівній поверхні, де немає ніяких глибоких ям і гірок. Машина повинна стояти рівно, а в іншому випадку отримані вами дані будуть некоректними.

Грубою помилкою водіїв є перевірка рівня моторного масла зранку — після тривалої стоянки автомобіля. За правилами, двигун машини повинен бути добре прогрітий. Винятком є лише ті випадки, коли на щупі є спеціальні ризики "cold" і "hot", але такі зустрічаються нечасто.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Інша поширена помилка серед водіїв — причому як початківців, так і досвідчених — перевіряти рівень масла відразу ж після вимикання запалювання. Згідно з процедурою, потрібно почекати 10-15 хвилин, щоб мастило встигло витекти в картер. Тільки так ви зможете побачити реальну картину.

Витягаючи щуп в перший раз, його необхідно ретельно протерти ганчіркою або серветкою, не залишаючи після себе дрібних ворсинок. Далі слід помістити "рейку" назад, вставивши до упору, почекати кілька секунд і знову витягти. Багато новачків про це не знають.

Деякі водії помилково вважають, що "правильний" рівень масла в двигуні — це max або навіть трохи більше. Але це не так: в ідеалі сліди мастила повинні бути між відмітками "мінімум" і "максимум", ближче до останньої. Тільки при такому розкладі можна закрити капот зі спокійною душею.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Виконувати ці нескладні правила необхідно, адже порушення процедури загрожує дезінформацією водія, а значить — несвоєчасним рішенням проблем. При надлишку масла воно може опинитися в системі вентиляції картера, у циліндрах двигуна або каталізаторі. Недолік мастила в двигуні - це прямий шлях до так званого "масляного" голодування. І в тому, і в іншому випадку є величезні ризики потрапити на дорогий ремонт, а то і на заміну силового агрегату.

Today.ua повідомляв, що буде у разі, якщо змішати моторні масла різної в'язкості.

Головне