Деякі водії, неправильно перевіряючи рівень масла, завдають шкоди двигуну свого автомобіля. Про основні помилки та подробиці цієї процедури пише Аutonews.ua.
Якщо попросити трьох автомобілістів покроково розповісти, як вони перевіряють рівень масла в двигуні, ви, напевно, отримаєте три різних відповіді. Чому так відбувається, сказати складно. Може тому, що в більшості автошкіл таким маніпуляціям не вчать, і новачкам доводиться користуватися неперевіреною інформацією з інтернету.
Якщо ви хочете дізнатися, як насправді йдуть справи з мастилом у двигуні, то дуже важливо вибрати для проведення процедури правильне місце. Слід припаркуватися на рівній поверхні, де немає ніяких глибоких ям і гірок. Машина повинна стояти рівно, а в іншому випадку отримані вами дані будуть некоректними.
Грубою помилкою водіїв є перевірка рівня моторного масла зранку — після тривалої стоянки автомобіля. За правилами, двигун машини повинен бути добре прогрітий. Винятком є лише ті випадки, коли на щупі є спеціальні ризики "cold" і "hot", але такі зустрічаються нечасто.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Інша поширена помилка серед водіїв — причому як початківців, так і досвідчених — перевіряти рівень масла відразу ж після вимикання запалювання. Згідно з процедурою, потрібно почекати 10-15 хвилин, щоб мастило встигло витекти в картер. Тільки так ви зможете побачити реальну картину.
Витягаючи щуп в перший раз, його необхідно ретельно протерти ганчіркою або серветкою, не залишаючи після себе дрібних ворсинок. Далі слід помістити "рейку" назад, вставивши до упору, почекати кілька секунд і знову витягти. Багато новачків про це не знають.
Деякі водії помилково вважають, що "правильний" рівень масла в двигуні — це max або навіть трохи більше. Але це не так: в ідеалі сліди мастила повинні бути між відмітками "мінімум" і "максимум", ближче до останньої. Тільки при такому розкладі можна закрити капот зі спокійною душею.
Виконувати ці нескладні правила необхідно, адже порушення процедури загрожує дезінформацією водія, а значить — несвоєчасним рішенням проблем. При надлишку масла воно може опинитися в системі вентиляції картера, у циліндрах двигуна або каталізаторі. Недолік мастила в двигуні - це прямий шлях до так званого "масляного" голодування. І в тому, і в іншому випадку є величезні ризики потрапити на дорогий ремонт, а то і на заміну силового агрегату.
Today.ua повідомляв, що буде у разі, якщо змішати моторні масла різної в'язкості.