У неділю, 19 травня, в Києві у клієнтів ПриватБанку виникли проблеми з роботою сервісу Приват24.
Виявляється, кияни не змогли розплатитися картками ПриватБанку, зняти гроші або вчинити інші транзакції.
"На Оболоні в NOVUS не вийшло оплатити карткою ПриватБанку", — поскаржився клієнт державного банку.
- Ви можете зіткнутися з труднощами при таких операціях: оплата карткою в терміналах ПриватБанку, оплата через LiqPay, перекази з карти ПриватБанку, перекази на карту Приватбанку, зняття грошових коштів у банкоматній мережі банку, — попередили в Монобанку. - Якщо ви зіткнулися з подібними проблемами, будь ласка, спробуйте ще раз пізніше.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У службі підтримки Приват24 неполадки в роботі підтвердили і вказали, що мова йде про технічні проблеми, які будуть вирішені найближчим часом. На даний момент робота частково нормалізувалася. Платежі знову почали проходити.
- Ніяких серйозних проблем немає, - заявив прес-секретар ПриватБанку Олег Серга. - Були короткочасні збої при проведенні платежів. Але зараз вся система функціонує нормально. Я сам тільки що розплачувався через POS-термінал — все працює.
Раніше ПриватБанк повідомив, що планує активно розвивати роздрібне кредитування, кредитування малого та середнього бізнесу, а також нарощувати корпоративне кредитування.