"Укрзалізниця" потрапила в черговий скандал через поганий сервіс. Одна із пасажирок розмістила на своїй сторінці в Facebook публікацію, в якій поділилася враженнями від поїздки в поїзді №766 сполученням Миколаїв - Київ.
Так, жінка розповіла, що у вартість квитків була включена послуга кондиціонування вагонів, але в поїзді кондиціонери були відсутні, а температура повітря складала +43 градуси.
"За повідомленням провідників цього поїзда, склад був випущений в рейс з непрацюючими кондиціонерами. Ми, всі пасажири цього складу, заплатили за перевезення в умовах кондиціонованого вагона", - обурилася Світлана Повєткіна.
Також жінка поскаржилась на проблеми з водою в туалеті вагону.
"Вирішила полегшити самопочуття умиванням обличчя і рук. У мийці умивальника одного з туалетів вагону "стоїть" вода. Злив умивальника забитий. Відмінний сервіс в "Укрзалізниці". Що мене ще чекає? До Києва ще 3 години шляху. Вижити б в цій дорозі і такому сервісі", - написала вона.
За словами мешканки Миколаєва, "Укрзалізниця" тепер зобов'язана усунути всі наслідки своєї недбалості та принести всім пасажирам вибачення, а також відшкодувати вартість проїзду через порушення умов перевезення і відшкодувати моральну шкоду через погіршення самопочуття.
Нагадаємо, раніше ”Укрзалізниця” потрапила в скандал із Бориспільським експресом