Today.ua

“Укрзалізниця“ потрапила у скандал

Пасажири "Укрзалізниці" вчергове поскаржились на неякісний сервіс у потягах. Журналіст Ярослав Жаренов у Facebook розповів, що під час останньої поїздки у потягу №118 "Буковина" йому видали брудну постільну білизну, а у туалеті був зламаний кран.

"З огляду на свою втому, ліжко хотів застелити майже одразу після початку руху. І тут сюрприз: постіль була хоч і після прання, але з великою кількістю плям. Звичайно, я її поміняв, але отримав майже таку ж. Поміняв знову. Аналогічна історія. Власне, якимось чином я зібрав із трьох комплектів один, далекий від ідеалу. Провідник сказав, що у нього всі комплекти однакові. На запитання, чому ж тоді вартість використання постілі зросла, а послуги такі ж, як були, він відповісти не зміг", – йдеться в повідомленні.

Журналіст зазначив, що він купував квиток на фірмовий потяг, купе коштувало майже 450 грн.

"У туалеті теж досить смішний сюрприз: замість крана тільки його половинка. І видно, що їздить ця половинка крана по країні вже давно", – підсумував він, додавши, що залишив скаргу на гарячій лінії "Укрзалізниці".

Раніше запорізький журналіст Олександр Павлов розповідав про те, що придбав квиток на потяг за 643 грн, але при цьому у вагоні не працював жоден туалет.

Today.ua повідомляв, що з 15 січня 2019 року "Укрзалізниця" підвищила ціни на постільну білизну, чай, каву і питну воду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ