"Укрзалізниця" найближчим часом збирається суттєво розширити функціонал онлайн-сервісів для пасажирів та клієнтів, які замовляють перевезення вантажів. Про це розповів голова правління УЗ Євген Кравцов, повідомляє прес-служба підприємства.
За його голови правління "Укрзалізниці", вже цього року можна буде замовити через інтернет групові перевезення пасажирів, замовлення місця для людей з інвалідністю, а також перевезення авто у вагоні-автомобілевозі.
Також планується запровадити т.зв. "лист очікування", коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів.
З’являться також онлайн-новації для клієнтів Укрзалізниці із сектора вантажних перевезень. Планується провести реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року. Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно керувати замовленнями та нести фінансову відповідальність.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
За інформацією перевізника, у минулому році близько половини від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через онлайн-сервіс компанії.
Нагадаємо, в "Укрзалізниці" планують запустити функцію 3D-туру при онлайн-купівлі квитків на поїзди далекого сполучення.
Нагадаємо також, що з 31 березня, “Укрзалізниця” підвищила розцінки на вантажні перевезення в межах України на 14,2%.
Як повідомлялося, у 2019 році “Укрзалізниця” має намір двічі підвищити тарифи на пасажирські перевезення.