"Укрзалізниця" потрапила в черговий скандал через експрес до Борисполя, на який надходить все більше скарг. Один із пасажирів експресу "Київ-Бориспіль" розмістив на своїй сторінці в Facebook публікацію, в якій розповів про свою невдалу подорож.
Чоловік розповів, що спроба поїздки в аеропорт на Бориспільському експресі обернулася для нього неприємностями. Справа в тому, що на вході до 14-ї платформі поставили близько шести терміналів для оплати карткою за квитки, які знімали гроші, але квитки не видавали.
"Пасажири, яким залишалося п'ять хвилин до поїзда, не могли сісти у вагони через відсутність квитків. Дівчина-адміністратор нічого не могла зробити, нервувала, стояла бліда", - розповідає Богдан.
Богдан Гайдук пише, що до часу посадки на платформі скупчився натовп розлючених пасажирів з "мегасумками", які намагалися штурмом взяти "гіперлуп". Причому температура повітря була нестерпна - близько 35 градусів. А наступний потяг за розкладом повинен прийти тільки через годину. У такій ситуації він прийняв рішення утриматися від поїздки на експресі "Укрзалізниці".
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Коротше, в черговий раз наші зуміли довести, що який би сучасний транспорт не запускали - виходить лоховоз", - пише обурений пасажир.
У прес-службі "Укрзалізниці" повідомили, що в середньому експрес «Київ — Бориспіль» обслуговує близько 2 тисяч пасажирів на добу. В цілому з моменту запуску було виконано 7788 рейсів, а пасажиропотік склав майже 270 тисяч пасажирів.
Раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" відкрила онлайн-покупку квитків на усі поїзди в напрямку Польщі.