ПАТ "Укрзалізниця" має повернути пасажиру гроші за опцію кондиціонера, якщо прилад у вагоні не працюватиме. Щоправда, кошти за відсутність комфорту перевізник повертатиме лише після офіційної скарги. Про це розповів директор департаменту пасажирських перевезень УЗ Олександр Красноштан.
За його словами, підприємство намагається підготувати всі поїзди, які задіяні під час літніх перевезень, але "фірмові" потяги, які УЗ випускає у рейси, дещо "кращої якості".
В “Укрзалізниці” зазначають, що кондиціонерами облаштовані приблизно половина рухомого складу, але комфортний проїзд у спеку оплачується окремо. За прохолоду доведеться викласти ще приблизно 15% від вартості квитка.
Утім, якщо у вагоні кондиціонер чомусь не працюватиме, гроші за цю послугу повинні повернути в претензійному порядку.
"Пасажир залишає претензію, і претензійний відділ її розглядає, і в випадку підтвердження будуть здійснені відповідні виплати”, - розповів методику Красноштан.
Нагадаємо, під час літніх пасажироперевезень для поліпшення якості надаваних послуг ПАТ “Укрзалізниця” збирається оснастити свої вагони суперсучасною системою кондиціонування. Про це в соціальній мережі пожартував користувач Ігор Майданник, який виклав фото чудернацької системи провітрювання.
Як раніше повідомляв Today.ua, пасажирка поїзду №766 сполученням Миколаїв – Київ розповіла, що у під час подорожі у вагоні, де не було кондиціонерів, температура повітря складала +43 градуси.