Today.ua

“Укрзалізниця“ допоможе пасажирам з пошуком дефіцитних квитків на поїзди

Зараз "Укрзалізниця" працює над системою waiting list, яка повинна допомогти пасажирам потрапити на поїзд, на який квитки вже були розкуплені. Якщо у продажу раптом з'явиться вільний або "відмовний" квиток на популярний напрямок, пасажиру має прийти відповідне повідомлення.

За словами начальника департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці" Олександра Красноштана, квитки, які з'являться в даному списку очікування, не потраплятимуть до загальної системи продажу, а пріоритетом на придбання "дефіцитного" проїзного документа буде мати зареєстрований і попередньо його "забронювавший" пасажир.

Однак точні терміни впровадження даної системи поки невідомі, зазначив Красноштан, додавши, що це "винахід" має остаточно знищити бізнес т.зв. "перекупників".

Крім того, директор департаменту зазначив, що іноді купити квиток на потяг через інтернет неможливо через постійні запити в малопотужної системі букінгу "Укрзалізниці" великої кількості чат-ботів, які й "валять" онлайн-систему.

Подібне особливо часто трапляється в пікові періоди пасажирських перевезень, зазначив Олександр Красноштан.

Нагадаємо, як повідомлялося раніше, для вирішення проблем перевізнику потрібен трильйон гривень і 30 років.

Також ми писали про те, що провідниця і начальник поїзда Ковель-Москва, які на ходу виштовхали з поїзди пасажира через нероздрукований квиток, були звільнені.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ