Міністерство інфраструктури оприлюднило для громадського обговорення законопроект у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Європейського Союзу, яке триватиме до 8 листопада.
У законопроекті з 1 січня 2022 року пропонується повернути скасовані зараз обов'язкові регулярні технічні огляди транспортних засобів. Відповідно до змін, техогляди мають проводитися кожні два роки.
Крім того, автомобілю пропонується проводити техогляд при реєстрації, зміні власника, переобладнання або виїзду за межі митного контролю країни.
Також, згідно із законопроектом, автомобілі, зайняті в міжнародних пасажирських і вантажних перевезеннях з 1 липня наступного року оснастять контрольним пристроєм, призначеним для реєстрації швидкості, режиму праці і відпочинку водіїв, а комерційний транспорт на внутрішніх перевезеннях обладнають подібними тахографами вже з 1 березня.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Для водіїв комерційного транспорту пропонують ввести т.зв. "Свідоцтво про професійну компетентність", яке стане обов'язковим документом у кермувальника. У разі відсутності документа водіям може загрожувати штраф у розмірі 1700 грн або ж позбавлення прав до півроку.
Дане свідоцтво пропонується запроваджувати для водіїв комерційного транспорту, що здійснює міжнародні пасажирські та вантажні перевезення з 1 січня 2020 року, а через два роки і для водіїв внутрішніх перевезень.
Зазначимо, що у законопроекті безпідставна відмова від пільгового перевезення громадян для водіїв тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 340 до 850 гривень, а на суб'єктів підприємницької діяльності - ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто 1700 гривень.
Після обговорень з громадськістю даний законопроект повинні узгодити в Кабінеті міністрів і після цього внести на голосування до Верховної Ради.