Впровадження обов'язкового проходження техогляду українські чиновники подають від виглядом покращення безпеки на дорогах та виконання вимог Євросоюзу, але більшість автомобілів його не пройдуть. Таку думку висловив голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко.
"У разі повернення в Україні обов'язкового техогляду особистого автотранспорту 90% автомобілів не зможуть його пройти", – впевнений експерт.
Він наголосив, що "введення обов'язкового техогляду несе в собі колосальні корупційні ризики".
Назаренко також нагадав, що Україна у 2014 році, підписавши Угоду про асоціацію з ЄС, взяла на себе зобов'язання протягом п'яти років ввести обов'язковий техогляд легкових і вантажних автомобілів.
Популярні зараз
В Україні очікується масштабне підвищення заробітних плат
У Мінекономіки спрогнозували зростання курсу долара до 50 гривень
Греція остаточно відмовила у передачі систем Patriot Україні: названо причину
Чоловіки “штурмують“ ТЦК після ухвалення закону про мобілізацію: усі не встигнуть оновити свої дані
"Я прогнозую, що 80-90% вживаних іномарок в Україні цей техогляд, якщо він буде чесним, а не торгівля талончиками, просто не пройдуть. У них, наприклад, повирізали каталізатори, а акцент робиться, відповідно до директив ЄС, навіть не на безпеку автомобіля, а на екологічність", - зазначив експерт.
Нагадаємо, за інформацією поліції, в Україні обов’язковий техогляд для автомобілів, законопроект про введення якого вже пройшов громадське обговорення, можуть впроваджувати поетапно протягом п’яти років.