Новий голова Державної митної служби України Максим Нефьодов заявив, що проблема «євроблях» в Україні викликана розходженням національного та європейського законодавства. За словами Нефьодова, різниця в тому, що в Україні обкладається податком не володіння автомобілем, а сам автомобіль, тоді як в Європі самі авто можуть бути дешевше, ніж володіння ними.
Також новий глава митниці Максим Нефьодов несподівано виступив за дешеві автомобілі для українців, однак закликає нових депутатів підійти до проблеми з розумінням того, що може послідувати «в цьому ланцюжку».
Відзначається, що Нефьодов категоричний і в тому, що авто на іноземній реєстрації, які продовжують їздити в Україні, у нас бути не повинно, а їх легалізація повинна бути простою та доступною.
"Будь-яке правило можна довести до абсурду. Наприклад, не можна ввозити старі 20-річні комерційні автомобілі. Я знаю реальні приклади, коли ввозять раму автобуса, який пройшов 200 тисяч кілометрів, наварюють новий корпус і реєструють його як нову машину. Це жах: беруть іржаву колимагу, і все одно держава повинна дозволити на ній їздити... У водія є гроші на старий Porsche і на його обслуговування, а він протестує і говорить, що якщо б 200 доларів, то я б заплатив. Ти на бензин витрачаєш на тиждень більше. Я цього не розумію", - сказав глва митниці Максим Нефьодов.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Today.ua раніше повідомляв, що в Україні з 24 серпня 2019 року істотно зростуть штрафи для власників «євроблях». Законом встановлюється покарання не тільки для тих осіб, які ввезли автомобілі на єврономерах на територію України, але і для тих, хто ними керує. Штрафні санкції зростуть до 170 тисяч гривень, а в окремих випадках передбачається можливість застосування конфіскації таких авто.
Нагадаємо, в Україні впали ціни на “євробляхи”.