ПриватБанк знову розлютив своїх клієнтів через проблеми із зарахуванням грошей на рахунок. Відповідний відгук про ПриватБанк з'явився на сайті Мінфіну.
Так, клієнтка поскаржилась, що через переповнення терміналу їй на карту не нарахувались гроші, внесені нею готівкою.
"Приват відзначився в черговий раз. Поповнювала карту в терміналі ПриватБанку. На останній купюрі (100 грн) з'явилося повідомлення, що термінал переповнений. Гроші на рахунок не зайшли. Подзвонила оператору не відходячи от терміналу, мені сказали, що взяли заявку на зарахування 100 грн, і на рахунок протягом 14(!) днів вони будуть зараховані. Через день прийшло смс, що у проханні відмовляється! Подзвонила оператору, виявилося, що оператор нічим допомогти не може, а рішення приймається автоматично (це банк або "Лото Забава"? За принципом пощастило-не пощастило працює?). 100 грн ніби як не велика сума, але чому я повинна дарувати ці гроші банку?" - обурилась клієнтка.
У відповідь на це в ПриватБанку пообіцяли "детальніше розібратись в ситуації".
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Добрий день! Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше", - відповів представник ПриватБанку.
Раніше повідомлялось, що ПриватБанк стягує у громадян гроші за погашені кредити.