Tesla - електромобіль, який славиться своєю надійністю. Сервіс прокату електромобілів Tesloop розповів про досвід експлуатації свого автопарку електромобілів, загальний ресурс яких склав 4 млн км пробігу, а один електрокар навіть пройшов понад 500 тисяч кілометрів. Власник цієї Tesla розповів, з якими проблемами можна зіштовхнутись під час інтенсивної експлуатації електромобілів.
Засновник Tesloop Гайдн Соннад повідомив, що йому довелося замінити шість акумуляторних батарей, але всі - по гарантії. Заміну робили через "заводський брак".
Сервісу Tesloop також довелося замінити дві осі на суму 2557 доларів і сидіння на суму 5376 доларів. За словами власника компанії, заміна лобового скла для одного електромобіля зайняла три місяці. Висувні дверні ручки на Model S виявилися проблемними і їх довелося замінити за 1,5 тисячі доларів.
Слабким місцем "Тесли" є чіпи флеш-пам'яті - їхня заміна коштує 1800 доларів. На ранніх моделях Tesla спостерігався програмний збій, який відключав акумуляторну батарею. У пізніх модифікаціях цю проблему виправили, а власникам старих електромобілів доводиться вирішувати проблему покупкою нових чіпів.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Втім, слід зазначити, що "Тесла" виграє в інших авто в питанні експлуатаційних витрат. Електромобілі не потребують заміни масла та інших рідин, а електрика в будь-якому випадку виходить набагато дешевше, ніж бензин або дизельне паливо.
Нагадаємо, на наступному тижні у Китаї на автосалоні в Гуанчжоу дебютує новий електромобіль Denza X китайської компанії BYD.