У соціальній мережі Facebook можна дізнатися, скільки українські політичні партії платять за рекламу своїх офіційних сторінок. Уся необхідна інформація зберігається в спеціальній бібліотеці в розділі Info and Ads на офіційних сторінках в Facebook.
Найактивнішим рекламодавцем серед політпартій України є партія Святослава Вакарчука «Голос», яка на рекламу у Facebook за останній місяць витратила $88 742. Тільки за 9 липня «Голос» перерахував $9 865 на рекламу в соцмережі.
На другому місці опинилася партія Петра Порошенка «Європейська Солідарність», яка у червні-липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки $66 672.
А партія «Слуга народу», просуваючи себе у Facebook, за звітний період встигла витратити $27 625.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
З наближенням дати дострокових парламентських виборів зростає відсоток українців, які визначилися зі своїми електоральними симпатіями. Останні соціологічні дослідження групи «Рейтинг» показують, що в оновлену Верховну Раду є шанс потрапити у п'яти партій.
За два тижні до виборів 7,1% респондентів заявили, що голосувати не підуть, ще 13,9% зізналися, що їм важко визначити, яку з політичних сил підтримати, 1,2% зібралися взагалі зіпсувати бюлетень.