З 21 березня в соціальній мережі "Фейсбук" можна дізнатися, скільки кандидати в президенти України платять за рекламу своїх офіційних сторінок. Вся необхідна інформація зберігається в спеціальній бібліотеці в розділі Info and Ads на офіційних сторінках в Facebook.
Найактивнішим рекламодавцем серед кандидатів у президенти України є Володимир Зеленський. На його сторінці "Команда Зеленського" майже кожен пост має проплачене просування за $100.
А ось одне повідомлення від сторінки "Я за Тимошенко - фан-клуб" прорекламували на суму між 10-50 тис. доларів ". У той же час на офіційній сторінці Тимошенко бюджети скромніше - від 1 до 5000 доларів.
Найдорожчий пост на сторінці Олександра Вілкула присвячений критиці Порошенка. За нього заплатили від 500 до 999 доларів. Всі інші повідомлення на сторінці кандидата в президенти у Facebook дешевші.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Значні обсяги реклами також у кандидата в президенти України Юрія Дерев'янка. Частина повідомлень обійшлася йому від 1 до 5000 доларів.
А ось кандидат у президенти Інна Богословська або хтось від її імені платить за рекламу в російських рублях.
У деяких випадках "Фейсбук" почав оприлюднювати інформацію навіть про те, хто платить за рекламу. Так, у випадку з офіційною сторінкою Тимошенко рекламу оплачує ТОВ "Сучасні рекламні рішення".
Нагадаємо, з 20 березня в соціальній мережі «Фейсбук» була зупинена вся політична реклама, замовники якої не пройшли встановлену адміністраторами мережі процедуру верифікації.