Американські електрокари Tesla Model S з'явилися на автомобільному ринку в 2012 році, спричинивши світовий переворот. Минуло сім років, проте ніхто не зміг придумати нічого подібного. Власник Tesla Model S 2015 року випуску і організатор гоночної серії Eco Grand Prix Рафаель де Местре розповів про особливості роботи батареї в цьому автомобілі і поділився власним досвідом їзди на електрокарі. Про це передає Аutonews.ua.
«Я об'їхав навколо світу на своєму електрокарі два рази. І в 2018 році зрозумів, що батарея вже зношена: запас ходу став нижче відсотків на 20, а час заряду збільшився. Це незначні зміни, але для мене вони важливі. Я багато їжджу по різних країнах і практично живу в своїй Tesla. Все ж я вирішив оновити ПО автомобіля і замінити батарею на нову більш ефективну», — зазначає Рафаель.
Його автомобіль за три роки проїхав понад 350 тисяч кілометрів. На той момент це була версія 85D з одним запасом ходу на 400 км, батареєю 85 кВт/год і з максимальною швидкістю 250 км/год. За словами власника, час заряду на Supercharger до 80% займало пів години, а на звичайній зарядці від 2 до 4 годин. У свою чергу виробник стверджує, що Tesla Model S може проїздити сім років на гарантійному обслуговуванні, але в реальності максимальний кілометраж був досягнутий раніше терміну.
«Машина для мене дуже важлива. Я з нею вже зріднився і міняти мені не хотілося, тому я просто звернувся на сервіс і замовив нову батарею і останнє оновлення програмного забезпечення. В результаті я отримав більш потужний автомобіль з великими функціональними можливостями, розширеним меню, картами та доданими мовами в навігацію. При всьому цьому я зберіг собі пам'ять про своїх подорожах разом з автомобілем», — додав Рафаель.
Заміна батареї обійшлася власнику більш ніж в 50 тисяч євро, але нова версія дозволила заряджати електрокар за 15 хвилин до 80% і проїжджати на запасі ходу вже більше 450 км. Крім того, стало зручно використовувати навігацію на іспанській мові, яка раніше була недоступною, але є рідною мовою для автомобіліста. Крім того, розгін авто з 5,4 секунд до перших 100 км/год зменшився до 5,2 секунд.
Раніше повідомлялося, що найбільш продаваним електромобілем без пробігу в Україні є Jaguar I-Pace.