Пасажири "Укрзалізниці" часто скаржаться на погані умови перевезення у вагонах поїздів та недбале ставлення зі сторони співробітників компанії. Нещодавно жертвою некомпетентного поводження стала львів'янка Ірина, яка хотіла придбати квиток у спецвагоні для інвалідів. Зателефонувавши до служби підтримки, жінці нагрубили та сказали більше не телефонувати за вказаним номером. Своє обурення жінка висловила у публікації на Facebook.
За словами Ірини, номер служби підтримки вона взяла на сайті "Укрзалізниці", але їй відповідали таким тоном, ніби вона телефонує особисто працівникам додому. У результаті, пасажирці повідомили, що білет у вагоні для інвалідів все таки є у наявності.
Даний інцидент є прикладом грубого ставлення працівників "Укрзалізниці" до своїх клієнтів. У коментарях до публікації українці почали висловлювати своє різке ставлення до такого сервісу.
"Ого, ніхр*на собі сервіс, то шизуха косить", "Все ще по-радянськи у нас", "Св*лота", "Так було, є і буде. Грубіянять жахливо", "Бидло, яке не на своєму місці", - написали обурені коментатори.
Нещодавно пасажири потяга "Київ-Харків" поскаржилися на начальника потяга та на провідника, які вимагали з них кошти за перевезення багажа. Пасажири перевозили дві коробки з велосипедами, які були упаковані згідно з новими правилами, які нещодавно анонсував керівник “УЗ” Євген Кравцов. Але, не дивлячись на це, їх просили заплатити за коробки 100 грн.
Раніше повідомлялося, що директор з комерційних питань одного зі структурних підрозділів "Укрзалізниці" вимагав від представника тепловозоремонтного заводу 40 тисяч гривень за сприяння у заключенні договорів.