Today.ua

“Шокуюча бездіяльність“: збій в системі ПриватБанку міг коштувати людині життя

ПриватБанк опинився в центрі нового скандалу. На цей раз фінустанову звинуватили у некомпетентній роботі, пов'язаній з тим, що через збій у системі банку клієнт, перебуваючи на лікарняному ліжку, не міг оплатити собі лікування. Так як це був вихідний день, то служба підтримки ПриватБанку не працювала. Негативний відгук був опублікований на сайті Мінфіну.

Проблема полягала в тому, що при спробі оплати послуги лікування через інтернет клієнту банку не приходило смс-підтвердження, і платіж не проходив. Так тривало три дні. Спочатку співробітники банку по телефону обіцяли допомогти вирішити це питання, а потім настали вихідні, і гаряча лінія вже не працювала.

У відповіді на обурений відгук співробітник банку відповів, що служба підтримки ПриватБанку працює цілодобово не залежно від дня тижня. Клієнту порадили залишити заявку, яку передадуть профільним фахівцям.

Раніше в ПриватБанку пояснили, в яких випадках клієнтам можуть змінити кредитний ліміт і що потрібно робити в таких випадках.

Також Today.ua повідомляв, що на клієнта ПриватБанку повісили борг у сумі 20 тис. гривень за використання картки, у якої закінчився термін дії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ