Today.ua

Шахраї, які зламали “Київстар“ і “Приват 24“, залишили одесита без копійки

Зловмисники отримали доступ до системи "Приват24" державного ПриватБанку, зламавши систему мобільного оператора "Мій Київстар", через що клієнт фінансової установи позбувся 2500 гривень. Про це в соціальній мережі Фейсбук розповів одесит Сергій Локтєв, який став жертвою шахраїв.

Як зізнається користувач, йому протягом трьох днів на телефон приходили СМС з тимчасовим кодом доступу до особистого кабінету в "Київстар", проте чоловік не надав цьому значення. Важко було уявити, що це перший крок до зламу Приват24.

Проте пізніше протягом 20 хвилин йому надійшло 2 повідомлення про відправлення переказу в системі Western Union і про отримання грошей якимось Родченком Андрієм Андрійовичем.

Коли клієнт зайшов в "Приват24", то побачив там, що зловмисники намагалися підняти ліміт до 15 тисяч гривень, але банк відмовив через незадовільну кредитну історію.

У підсумку, аферисти перевели з кредитки на основний рахунок наявні 2500 грн в системі Приват24, і відправили кошти переказом Western Union, і моментально їх отримали.

"Система така: зламують систему "Мій Київстар" і якщо номер прив'язаний до "Привату", включають в переадресацію всіх даних і при спробі входу в "Приват24" вказують, що забули пароль. Пароль надсилається автоматично на телефонний номер, але там вже активована переадресація на номер зловмисників, які з його допомогою отримують доступ в систему", - описав програму дій шахраїв одесит.

Він зазначив, що заблокував всі рахунки в банку і збирається перевипускати карти.

У коментарях користувачі відзначили, що теж траплялися на виверти шахраїв, але "ПриватБанк" повернув вкрадені гроші. Щоправда, для повернення списаних коштів довелося чекати 3 місяці.

Нагадаємо, раніше "ПриватБанк" пояснив, як збільшити шанси на отримання ліміту кредитних коштів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ