Today.ua

Samsung Galaxy S10 значно подешевшав

Флагманський смартфон Samsung Galaxy S10, який в кінці березня цього року поступив у продаж, у травні значно впав у ціні. Якщо на старті продажів в офіційних торгових точках виробника, а також у всіх інших магазинах, де південнокорейський бренд координує ціни на свою продукцію, за нього просили близько 30 800 гривень, то зараз смартфон вже продають за 19 000 гривень.

Покупцям на вибір пропонують три варіанти кольору пристрою - чорний, зелений і білий. Покупець отримує телефон, оснащений 6,1-дюймовим Dynamic AMOLED-екраном, восьмиядерним процесором Exynos 9820 з тактовою частотою 2,73 ГГц, 8 ГБ оперативної і 128 ГБ постійної пам’яті, потрійний основний (12 Мп + 12 Мп + 16 Мп) і 10 Мп фронтальною камерами, роз’ємами USB Type-C і 3,5 мм для підключення навушників, а також акумуляторною батареєю ємністю 3400 мАг з підтримкою швидкої зарядки.

Корпус телефону Samsung Galaxy S10 виконаний із загартованого скла Corning Gorilla Glass 6, а його розміри складають 149.9x70.4x7.8 мм, тоді як важить даний апарат 157 грамів. Смартфон підтримує дві SIM-карти, але замість однієї з них можна встановити карту пам’яті microSD об’ємом до 512 ГБ включно. Серед модулів користувачі можуть розраховувати на Wi-Fi 802.11ax, Bluetooth 5.0 LE, A-GPS, 4G VoLTE, GLONASS і NFC. Сканер відбитків пальців вбудований прямо в дисплей, що звичайно ж є величезним плюсом.

Проте, за словами користувачів, новий ультразвуковий сканер Samsung Galaxy S10 має ряд недоліків. Одному з них вдалося створити підробку відбитка свого пальця та обдурити сканер. Він просто сфотографував відбиток свого пальця на келиху вина, і зробив його бінарну чорно-білу версію. Після цього, вправний користувач створив рельєфну 3D-модель відбитка пальця і роздрукував її на тонкій полімерній платівці. Таким чином, розблокувати смартфон фейковим відбитком пальця може будь-яка людина навіть без спеціального дорогого обладнання.

Today.ua повідомляв, що реальна собівартість нового смартфону Samsung Galaxy S10 становить $420, але зважаючи на те, що у собівартість не включені витрати на дослідження, розробку, логістику, рекламу, а також на багато інших сфер, виробник все одно продає свою продукцію в 2 – 3 рази дорожче, ніж вона повинна коштувати насправді.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ