Volkswagen Caddy – мрія будь-якого автомобіліста з великою родиною. Його цінують за просторий і зручний салон, великий багажник, комфортну підвіску, надійність та прийнятну ціну. Що буде з цим автомобілем через 100 000 км пробігу? На це питання відповіли експерти журналу «За кермом», в розпорядженні яких був Caddy Maxi.
Незважаючи на солідний пробіг, у Caddy серйозних поломок не було, і, судячи з усього, поки що не передбачається. Їздить він бадьоро, а виглядає свіжо.
Найчастіше на СТО доводилося заїжджати у зв'язку з плановим обслуговуванням. Масло в двигуні міняли через кожні 15 000 км, як рекомендує німецький автогігант. Оригінальні літні шини відходили 70 000 км, що можна вважати дуже гарним результатом.
Якщо влітку дуже жарко, то кондиціонер не справляється зі своїми обов'язками. А все через те, що салон дуже великий. Звичайно, просторий салон – це добре, але тоді і кондиціонер до нього потрібен відповідний.
Популярні зараз
Гетманцев повідомив, що в Україні до літа 2025 року легалізують криптовалюту
За час експлуатації Caddy Maxi на приводному ремені з'явилися тріщини. Тому при заміні ГРМ заодно поміняли і привід навісного обладнання.
Після 90 000 км пробігу замінили ремінь ГРМ і насос системи охолодження. На цих деталях вирішили не економити. Тому взяли оригінальні запчастини.
Найсерйозніша проблема за 100 000 км пробігу – перестав працювати штатний підігрівач дизельного двигуна. Причому, це сталося взимку. Взимку зі зламаним підігрівачем в Caddy відчуваєш себе як в морозильнику.
Більше за 100 000 км пробігу до Caddy претензій не було. Він здатний проїхати ще дуже багато без серйозних поломок.