У 1990-х роках автовиробники випустили багато цікавих автомобілів, але деякі з приголомшливих концептів так в серійне виробництво і не пішли. Пропонуємо вашій увазі ТОП-8 найкращих автомобільних концептів 1990-х років.
Audi Avus Quattro (1991)
Концепт Audi Avus Quattro 1991 року (фото вгорі) побудовано на алюмінієвій рамі. Він також має алюмінієвий кузов (Audi тоді прагнув знизити вагу своїх автомобілів). Avus Quattro отримав 6,0 л двигун W12. Це був всього лише концепт. Алюмінієва конструкція і деякі інші його нововведення потім використовували у Audi A8, який з'явився в 1994 році.
BMW E1 (1991)
BMW E1 – перша спроба компанії BMW створити міський електромобіль. Пізніше ця ідея була реалізована в BMW i3. Зверніть увагу на дуже великі вікна. Такий був дизайнерський стиль початку 1990-х років. BMW стверджував, що E1, який, до речі, важив 900 кг, мав запас ходу в 250 км.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Ford 021C (1999)
У 1999 році на автосалоні в Токіо показали концепт Ford 021C. Він отримав футуристичний дизайн і чотирициліндровий 1,4-літровий двигун потужністю 99 к. с., який працював разом з 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач.
Ford GT90 (1995)
Ford GT90 повинен був стати наступником легендарного Ford GT40. Він оснащувався 6,0 л двигуном V12 потужністю 720 к. с. і 895 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км/г займав близько 3 секунд.
GM Impact (1990)
У 1990-му році на автосалоні в Лос-Анджелесі публіці показали електричний концепт GM Impact. Він назавжди увійшов в історію електромобілів. На його базі концерн GM в 1996 році випустив свій перший серійний електрокар - EV1. До 2002 року встигли зробити близько 1 100 примірників EV1.
Mercedes F200 (1996)
Mercedes-Benz F200 мав багато передові для 1996 року технології. Деякі з них потім були використані в серійних W220 S-Class і C215 CL-Class. Багато технології концепту F200 автомобілі Mercedes отримали тільки через двадцять років. А дзеркала заднього виду замість бічних дзеркал в серійних автомобілях тільки починають застосовувати.
Renault Espace F1 (1995)
У 1994 році Renault на честь десятирічного ювілею мінівена Espace створив концепт Renault Espace F1. У ньому французький мінівен отримав двигун боліда «Формули-1». Це був 3,5 л агрегат V10 потужністю 820 к. с. В результаті Espace F1, чия вага дорівнювалася 1 300 кг, до 100 км/год розганявся всього за 2,8 секунди.
Rover Mini Spiritual (1997)
Довжина середньомоторного концепту Rover Mini Spiritual досягала 3 000 мм (як і у стандартного Mini), але салон у нього був просторіший. Таким міг бути Mini зараз, але боси BMW вибрали версію з ретро-дизайном, яка і пішла в серію.