Радянські конструктори та інженери, незважаючи на численні перешкоди, створювали іноді цікаві, незвичайні машини. Більшість з них у серійне виробництво не пійшло. Пропонуємо вашій увазі ТОП-5 найбільш незвичайних радянських автомобілів.
Самоскид ГАЗ-69
ГАЗ-69 можна вважати одним з перших радянських позашляховиків. Але мало хто знає, що на його базі одного разу в Ульяновську навіть побудували самоскид (див. фото вгорі). Цей автомобіль з'явився на початку 1960-х років. У серійне виробництво він не пішов, хоча міг би згодитися будівельникам.
Пікап ВАЗ-2106
У 1981 році в Тольятті в єдиному екземплярі побудували експериментальний пікап ВАЗ-2106 «Турист». У кузові лежав намет, який міг знадобитися «на природі». Але цю модель у серійне виробництво не пустили навіть в обмеженій кількості. Експериментальний зразок потім довго ще використовували на ВАЗі в якості автомобіля технічної служби.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Сідельний тягач УАЗ-456
У 1959 році на Ульяновському заводі на базі ГАЗ-69 побудували в єдиному екземплярі сідельний тягач УАЗ-456. Відразу за кабіною водія розташовувався сідельно-зчіпний пристрій з напівпричепом УАЗ-749. Далі створення експериментального зразка роботи над цим проектом не просунулися.
НАТІ-ВМ
У 1937 році з'явився НАТІ-ВМ. Він представляв собою напівгусеничний автомобіль підвищеної прохідності зі знімним гусеничним рушієм. Його побудували на базі ГАЗ-М1. Автомобіль міг пересуватися як на колесах, так і на гусеницях. Зробили два примірники НАТІ-ВМ. Жоден з них до наших днів, на жаль, не зберігся.
НАМІ-013
В 1950 році в Москві побудували концепт НАМІ-013. Його можна вважати одним з перших мінівенів у світі. Він оснащувався двигуном потужністю 63,5 к.с. Автомобіль активно випробовували на дорогах загального користування, вносили до нього зміни. Однак, у 1954 році було прийнято рішення закрити цей проект.