ТОП-5 головних причин, чому взимку не заводиться автомобіль

Автор: Максимов Віталій

Синоптики попереджають, що в Україні найближчим часом погіршиться погода, і, значить, справжня зима все-таки буде. Тому сьогодні ми розповімо про головні причини, чому автомобіль може не завестися на морозі.

ТОП-5 головних причин, чому взимку не заводиться автомобіль - today.ua

Загусло масло

Як відомо, бувають різні типи моторного масла, залежно від його в'язкості. Морозостійке масло забезпечує взимку більш легкий пуск двигуна. У мороз мотор може не завестися з-за загустівшого масла, яке ви заливали ще влітку. Тому швидше його замінити. Найбільш морозостійке те масло, у якого в назві попереду стоїть «нуль».

Сів акумулятор

Взимку часто автомобілістів засмучує сівший акумулятор. Це не дивно, адже доводиться багато часу проводити в дорожніх «пробках» з включеним різноманітним обладнанням.

ТОП-5 головних причин, чому взимку не заводиться автомобіль

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Насамперед, потрібно з'ясувати причину, по якій сів акумулятор. Можливо, він просто розряджений. Якщо ж проблема серйозна, то краще тоді купити новий.

Заглючила електроніка

На морозі у автомобіля іноді глючать охоронні й протиугінні системи, «сигналки». Найчастіше це відбувається з вини власника машини. Він може просто забути щось відключити.

Перекрита випускна система

ТОП-5 головних причин, чому взимку не заводиться автомобіль

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Під час сильних снігопадів деякі автомобілі не заводяться з-за того, що їх вихлопна труба уткнулась в замет. Коли багато снігу такі випадки не так вже і рідко зустрічаються. Якщо не запускається машина, перевірте, чи не перекрита вихлопна труба.

Ремінь ГРМ

Деякі ремені ГРМ не розраховані на сильний мороз, і тому можуть розтріснутися або порватися. В результаті в кращому разі доведеться замінити ремінь, а в гіршому – провести капітальне відновлення мотора. Ще на морозі ремінь ГРМ може перескочити на кілька зубів. В цьому випадку вам доведеться повозитися з ним, але зате ремонтувати двигун не потрібно.

Головне