Деякі сучасні двигуни характеризуються підвищеною витратою масла. Це може бути викликанио самими різними причинами. Пропонуємо до вашої уваги ТОП-3 моторів, які споживають занадто багато масла.
VAG EA 888 GEN2
У 2006 році з'явилися двигуни сімейства EA 888. Вони є останньою розробкою в лінійці двигунів VAG об'ємом 1.8 / 2.0 літра з системою TSI (TFSI). У 2008 році автомобілі Audi почали оснащувати двигунами EA 888 другого покоління, що відповідають екологічному стандарту Євро-5.
Із-за невдалої конструкції поршневих кілець, які мають маленькі зазори дренажних отворів, витрата масла може досягати від 1 літра на 1000 км шляху. Проблему можна вирішити за допомогою заміни поршнів, але це буде коштувати дорого.
BMW N63
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У 2008 році автомобілі BMW почали оснащуватися двигуном N63. Зараз баварський автовиробник комплектує свої машини модернізованими моторами N63 - N63B44M3 і N63B44T3. Головний недолік цього силового агрегату – занадто велике споживання масла. Причина полягає в закоксованності поршневих канавок і втрати властивостей кілець. Проблема вирішується шляхом капремонту з заміною поршневих кілець.
Subaru EJ20
У 1989 році компанія Subaru почала оснащувати свої автомобілі 2,0 л двигуном EJ20. До 2010 року він був основним силовим агрегатом для більшості моделей Subaru, в тому числі для ралійних і гоночних моделей. У сімейство EJ також входять силові агрегати робочим об'ємом від 1,5 до 2,5 літрів.
Для багатьох автомобілістів бренд «Субару» асоціюється з мотором EJ20. Але у нього є один недолік – підвищена витрата масла. Тому власникам автомобілів Subaru з мотором EJ20 потрібно завжди возити в багажнику масло.