З 1 червня 2023 року в чотирьох областях України відбудуться серйозні зміни у процесі складання теоретичного та практичного іспитів на отримання посвідчення водія. Про це повідомив Uоловний сервісний центр МВС.
Зокрема, у Київській, Львівській, Вінницькій та Одеській областях з 1 червня почнуть по-новому приймати іспити на водійські "права".
У цих регіонах у класах для теоретичного іспиту на отримання посвідчення водія більше не буде так званих "сліпих" зон. Для цього в класах встановили по 4 камери (по одній на кожен кут) та один мікрофон. Вестиметься повна відео та аудіозапис. За всіма рухами кандидатів та екзаменатора вестиметься постійне спостереження.
Мало того, при вході до класу для теоретичного іспиту буде організовано автоматичне розпізнавання осіб. Тобто стороння людина не зможе потрапити до класу.
Популярні зараз
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони
Протягом року можна буде складати теоретичний іспит необмежену кількість разів. Але це можна й наразі.
У автомобілях, призначених для практичного іспиту на отримання посвідчення водія, буде встановлена спеціальна система. Вона дозволить вести відеозапис рук та ніг кандидатів у водії, а також рук та ніг екзаменаторів. Передбачено також аудіозапис практичного іспиту.
Практичний іспит протягом 2 років можна буде складати необмежену кількість разів. Нині кандидати мають лише три спроби. До речі, тепер можна отримати талон е-запису на практичний іспит на легковий автомобіль як у терміналах у сервісному центрі МВС, так і онлайн через е-запис.
В інших областях Україні такі нововведення запровадять до кінця 2023 року. Водночас МВС проведе реформу сервісних центрів. Сервісні центри, які не мають великого навантаження, чекає оптимізація. МВС планує створити 55 так званих хабів, які прийматимуть теоретичні та практичні іспити від кандидатів у водії.
Що означає "оптимізація"? Раніше у Головному сервісному центрі МВС говорили, що планують скоротити кількість територіальних сервісних центрів із 148 до 55. Тепер про скорочення не говорять. Йдеться про "оптимізацію". При цьому стверджується, що скорочення штату сервісних центрів не передбачається.
Нагадаємо, раніше ми повідомили про те, що на українських дорогах стало більше патрульних поліцейських з радарами TruCAM.