Чому взимку потрібно прогрівати варіатор

Автор: Максимов Віталій

Багато автовиробників, в тому числі Nissan, Renault, Mitsubishi, Audi і Subaru, оснащують свої машини варіатором. Наші водії до нього звикли. Ось тільки мало хто знає, що варіатор взимку потрібно прогрівати...

Чому взимку потрібно прогрівати варіатор  - today.ua

Якщо температура мінусова, то робоча рідина варіатора змінює свої властивості, стає в'язкою. Вона перестає працювати належним чином, у результаті чого можуть вийти з ладу деталі варіатора.

Оптимальна робоча температура для цієї рідини - від 60 до 100°C. Якщо вона холодна, то тертя буде недостатньо для передачі великих крутних моментів. Розпочнеться прослизання, що призведе до пошкодження на поверхні конусів і ременя.

І ще треба врахувати, що взимку прогрів робочої рідини варіатора уповільнюють теплообмінники.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

З цього витіає, що в холодну погоду треба хоча б трохи прогрівати варіатор перед початком руху. Як це робити? Є декілька способів.

Чому взимку потрібно прогрівати варіатор

1-й спосіб

Їхати акуратно перші 10 км. Варіатор поступово прогріється і можна повернутися до звичайної манери водіння. Правда, навряд чи цей спосіб сподобається жителям великих міст з жвавим дорожнім рухом.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

2-й спосіб

Деякі власники автомобілів з варіатором взимку гріють його від двигуна. Мотор, що працює на холостому ходу, гріє цей пристрій. Такий метод можна рекомендувати, якщо нікуди поспішати не потрібно.

3-й спосіб

Іноді водії дають варіатору навантаження ще в гаражі або на стоянці, дивлячись з того, де «ночувала» машина. Для цього можна затягнути ручник і після пуску двигуна включити режим «Драйв» або «Реверс». Прогрів варіатора в цьому випадку займе приблизно 10 хвилин.

Головне