Чому взимку не можна їздити на неповному баку

Автор: Максимов Віталій

Українські автомобілісти, бажаючи заощадити, заправляють неповні баки своїх «ластівок». Вони до останнього їздять «сухими», не розуміючи, що заощаджена сотня гривень може обернутися серйозними проблемами. Паливний бак не можна залишати порожнім. Особливо взимку.

Чому взимку не можна їздити на неповному баку - today.ua

Вода в бензобаку

Вода в бензобак потрапляє кількома способами. Наприклад, при заправці на станції в баку з'являється атмосферне повітря, а в ньому міститься волога. У самому бензині теж може бути волога.

Крім того, взимку на стінках бака з'являється конденсат, тобто вода. Утворюється конденсат з-за різниці температур, коли паливний насос зливає нагріті надлишки палива назад в холодний бак, охолоджувальний потоками повітря.

Якщо їздити в мороз «сухим», в баку обов'язково з'явиться велика кількість конденсату. В цьому випадку не потрібно дивуватися, якщо одного разу ваша машина не заведеться. Маленька крижинка, що потрапила в паливопровід, здатна створити великі проблеми.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Що відбувається із-за води в баку

Вода може частково заблокувати горловину паливного насоса і паливного шляху. В результаті машина просто не заведеться. Подібна ситуація взимку зустрічається досить часто. Звичайно, якщо справжня зима, з мінусовими температурами.

Чому взимку не можна їздити на неповному баку

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Як боротися

При попаданні води в бензобак його знімають і промивають. Це клопітна процедура. Деякі водії користуються спеціальною автохімією, яка змішує воду з бензином (потім все згорає в циліндрах і догорає в нейтралізаторах).

Але краще просто не допустити виникнення такої ситуації. Для цього взимку паливний бак не залишайте порожнім. Заправляйтеся тільки якісним паливом.

Головне