Деякі автомобілісти влітку захищають свої автомобілі від палючого сонця за допомогою сонцезахисного екрану, який кріплять під лобове скло. Однак, як виявляється, навіть у спеку салон машини не слід оберігати цим аксесуаром...
Почнемо з того, що багато водіїв, які купили сонцезахисний екран, користуються ним всього кілька днів, а потім він лежить в багажнику. Чому? Тому, що якщо від нього і є ефект, то невеликий.
Крім того, салон автомобіля нагрівається головним чином через кузов, а сонцезахисний екран захищає тільки торпедо і кермо. У цьому випадку було б логічніше закривати від ультрафіолетових променів всі стекла, а не одне лобове скло.
Але найголовніша проблема полягає в тому, що сонцезахисний екран розташовується під склом і відбиває все тепло не на вулицю, а на триплекс. У результаті починає дуже швидко висихати клей, яким скло приклеєне до кузова. Наслідки плачевні: скло починає текти і вода потрапляє в салон.
Популярні зараз
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
Деякі водії кажуть, що через сонцезахисний екран клей, яким приклеєне лобове скло, розсихається всього за одне літо. Їм доводилося шукати фахівців, щоб підклеїти вітрове скло. А таких фахівців в нашій країні мало. Тому дехто просто поставив нове скло.
Як бачите, здавалося б, безпечний спосіб захисту автомобіля від палючого сонця може призвести до серйозних проблем. Тому краще подумати про який-небудь інший вид захисту. Наприклад, можна купити чохол-накидку. Ну а найкращий захист автомобіля від ультрафіолетових променів – тінь.