Чому не варто купувати б/в автомобілі з ГБО

Автор: Максимов Віталій

У 2019 році в Україні продали приблизно на 20% більше автомобілів з ГБО, ніж у 2018 році. У нинішньому році ця тенденція, очевидно, збережеться. Тому хочемо попередити, що краще за все купувати нові автомобілі на газі. Стара машина з ГБО – відверто невдалий варіант. Чому?

Чому не варто купувати б/в автомобілі з ГБО  - today.ua

Газ (пропан-бутан) є найбільш недорогою альтернативою бензину і дизельному паливу. Найчастіше на нього переходять для того, щоб економити. Правда, в останні роки комплекти газобалонного обладнання стали коштувати значно дорожче, ніж раніше. До того ж, в Україні лунають заклики від деяких операторів паливного ринку зрівняти акцизи на бензин і газ, що може призвести до зрівняння їх цін на АЗС.

Тим не менш, поки на газі дійсно дешевше їздити, ніж на бензині або дизелі.

Водії автомобілів з ГБО говорять і про інші переваги. Наприклад, масло в двигуні служить довше, та й для екології краще.

Популярні зараз

В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Так чому ж автовиробники не обладнують в масовому порядку свої машини газоболонным обладнанням? Тому, що є «підводні камені».

Чому не варто купувати б/в автомобілі з ГБО

Загроза вибуху

Час від часу в новинах проскакує інформація про те, що із-за неполадок з ГБО вибухнула машина. Це відбувається, якщо газоболонное обладнання встановлено кустарним способом.

Балони низького тиску, встановлені на більшості машин з ГБО, трохи міцніше звичайного бензобака. Однак, вони можуть легко пошкодитися при ДТП. Навіть якщо балон не пошкоджений, все одно є ризик витоку газу. Особливо небезпечні в цьому відношенні системи зі скрапленим газом.

Газобалонну установку потрібно регулярно перевіряти, міняти повітряний і газовий фільтри, гумові ущільнювачі сполук у клапанах і магістралях.

Врахуйте, що обслуговувати і ремонтувати мотор з ГБО проблематичніше, ніж бензиновий. Доступ до деяких систем утруднений через газове обладнання.

Вплив на двигун

Чому не варто купувати б/в автомобілі з ГБО

Багато автомобілістів впевнені, що газобалонне обладнання подовжує термін служби двигуна. Насправді це не так, особливо якщо обладнання встановлено кустарним способом, а не на спеціальній станції чи не на заводі. При роботі на зрідженому газі мотор піддається великому тепловому навантаженню, як і випускна система, включаючи клапани, колектори і каталізатори.

На деяких двигунах газ погіршує мастило верхній частині циліндра, з-за чого виникнуть проблеми з запуском автомобіля.

Якщо ГБО на вашому автомобілі встановлено кустарним способом, то ремонт двигуна вам доведеться оплачувати за свій рахунок. Дилери за це візьмуться тільки в тому випадку, якщо автомобіль отримав ГБО на автозаводі або в компанії, уповноваженої автовиробником.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Завод проти гаража

Автовиробники, які випускають машини з ГБО, серйозно модернізують двигуни. Наприклад, використовують інші клапани, іншу ГБЦ, нові поршні і багато іншого. Кустарним способом так доопрацювати мотор не вийде.

Що в підсумку?

У підсумку виходить, що покупка уживаної машини з ГБО – відверто невдалий варіант. У такої машини майже напевно дуже великий пробіг зі всіма витікаючими звідси наслідками. В результаті замість економії ви отримаєте головний біль і зайві витрати на ремонт.

Головне