Українськими дорогами їздять десятки тисяч автомобілів з ГБО, які можуть бути своєрідними «бомбами», стверджує телеканал «112 Україна». Справа в тому, що вони в свій час отримали Акти технічної експертизи без будь-якої перевірки.
У 2019 році в Україні на 141 666 автомобілів встановили газоболонне обладнання. До кінця минулого року всі такі машини реєструвалися за Актом технічної експертизи. Водій отримував документ, в якому було зафіксовано, що з автомобілем все гаразд. В програмі телеканалу «112 Україна» стверджується, що насправді експертизи не проводились, а бланками просто торгували.
З 1 січня 2020 року замість Акта технічної експертизи потрібно пройти сертифікацію ГБО в спеціальній лабораторії, яка отримала акредитацію. Експерти кажуть, що 40% автомобілів з Актами технічної експертизи не можуть пройти сертифікацію. Чому? Тому, що газоболонне обладнання не правильно встановлено або використовувався прострочений балон, небезпечний для життя, який видавали за новий.
Ось і виходить, що українськими дорогами їздить велика кількість автомобілів з ГБО, які будь-якої миті можуть вибухнути.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Сертифікація ГБО хоча і призвела до підвищення цін за переведення машин на автогаз (з 500 до 3000 грн), але зате зробила їх безпечними.