В Ужгороді у середу, 27 листопада, почалося тестування оновленого автобуса ЗАЗ-А10, який зроблений на ЗАЗі. Тестують його на чотирьох міських маршрутах (пасажирів возять безкоштовно).
У ЗАЗ-А10 кілька переваг. При своїх відносно невеликих розмірах (довжина – 8,2 м) він вміщує 60 осіб (сидячих місць – 24). Спеціальна система полегшує вхід/вихід пасажирів. Незалежна передня підвіска дозволяє розвертатися буквально на місці, що дуже важливо під час поїздки по місту.
Перші пасажири ЗАЗ-А10 залишилися цілком задоволені. Але вони знайшли ряд важливих недоліків, які ЗАЗ повинен обов'язково врахувати. Зокрема, не дуже зручно розставлені сидіння (до них важко підійти), вузький прохід в задній частині автобуса, мало місця стоячим пасажирам. Крім того, під час руху відчувається вібрація.
Для інвалідів є спеціальні місця. Яскраві поручні відразу помітні людям, у яких проблеми із зором. Недолік – високі сходинки в задній частині автобуса.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Сподіваємося, що ЗАЗ врахує думку пасажирів і зробить свої автобуси більш комфортними. Тим більше, що у них є не тільки закордонні, але й вітчизняні конкуренти.
Якщо влада Ужгорода залишиться задоволеною автобусами ЗАЗ-А10, то вона купить для міста кілька їх примірників. До речі, в базовій комплектації один такий автобус коштує 2,15 млн. гривень.
Нагадаємо, українець перетворив автомобіль ЗАЗ-968 в спорткар, який назвав ЗАЗ 968 Бєлкін.