Lada 4x4 – один із найбільш недорогих позашляховиків на українському ринку. Але враховуючи, що цей автомобіль випускає «АвтоВАЗ», до нього потрібно пред'являти особливі вимоги. Автоблогер розповів, які «болячки» притаманні навіть новим Lada 4x4 і на що потрібно звертати увагу, щоб не придбати машину з дефектом.
Лобове скло
Покупці позашляховика Lada 4x4 після першого дощу можуть отримати неприємний сюрприз у вигляді течі лобового скла. На жаль, але якість збірки все ще не на належному рівні. Якщо вам «пощастило» придбати автомобіль з таким дефектом, то відразу міняйте гумку кріплення лобового скла.
Роздавальна коробка
Головна перевага Lada 4x4 – повний привід. Але з ним теж можуть бути проблеми. Роздавальна коробка може вийти з ладу або працювати некоректно. Тому важливо виявити наявність проблеми вже на етапі покупки, щоб можна було взяти інший екземпляр. Підніміть автомобіль на підйомнику і перевірте кріплення роздавальної коробки.
Корозія кузова
Кузов вважається єдиною надійною частиною у Lada 4x4. Але, на жаль, він схильний до корозії. Тому після купівлі цього позашляховика подбайте про його антикорозійну обробку.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Шумоізоляція
Салон Lada 4x4 не можна назвати тихим. Він вимагає додаткової шумоізоляції. Краще всього провести шумоізоляцію всього салону, включаючи стелю, підлогу, торпедо і багажник.
Блогер закликав ретельно перевіряти «Ниву» перед купівлею і не забувати, що на високій швидкості водієві і пасажирам цієї машини може загрожувати смертельна небезпека.
Між тим, в кінці 2019 року у продажу має з'явитися оновлена Lada 4x4. Вона отримає близько двох десятків поліпшень. Вперше передбачається подушка безпеки водія і кондиціонер для топової комплектації.
Раніше повідомлялося, що ЗАЗ почав тестувати нову модель на українських дорогах.