Катастрофа літака під Харковом: пілот доповів на землю про неполадки в двигуні, але був впевнений, що посадить літак

Автор: Марченко Любов

Літак Ан-26, який розбився вчора ввечері під Чугуєвом Харківської області , був не справний. Проблема повітряного судна з'ясувалася в повітрі, проте досвідчений пілот, який сидів за штурвалом, залишався спокійним і був упевнений, що посадить літак на одному двигуні.

Катастрофа літака під Харковом: пілот доповів на землю про неполадки в двигуні, але був впевнений, що посадить літак - today.ua

Про це стало відомо з повідомлення заступника міністра МВС Антона Геращенка, яке він опублікував у своєму Facebook. Геращенко передає інформацію, оприлюднену міністром оборони Андрієм Тараном на ранковому брифінгу.

Літак, що зазнав аварії, виконував запланований політ, в ході якого курсантів навчали штурманській справі. За штурвалом був командир екіпажу майор Богдан Кишеня. За плечима у досвідченого льотчика було близько 800 годин нальоту. Він сотні разів сідав на рідний аеродром в Чугуєві та знав його околиці назубок.

Катастрофа літака під Харковом: пілот доповів на землю про неполадки в двигуні, але був впевнений, що посадить літак Суть польотного завдання полягала в тому, що літак мав зробити 10 злетів і посадок. Кожна посадка тривала 15 хвилин. В цей час на землі технарі перевіряли повітряне судно, чи все у ньому справно. Таким чином екіпаж з курсантами повинен був літати з 18:30 до 23:00 години.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Приблизно о 20:38 командир літака, який в той час був у повітрі, доповів на землю про несправність у лівому двигуні. Однак досвідчений льотчик був спокійний. Він був упевнений, що посадить літак і на одному двигуні.

"Видимість була ясною. Вітер мінімальний. Пілот, майор Богдан Кишеня сотні разів робив захід на посадку на рідний для нього аеродром. Через 8-9 хвилин командир корабля сказав диспетчеру, що готовий до посадки. Через хвилину-дві літак пропав з радарів, упав на землю і загорівся ", - передає Антон Геращенко розповідь міністра оборони.

Звичайно, робити будь-які висновки можна буде після розшифровки чорних ящиків літака. Тим часом, джерело nv.ua опублікувало відомості, що літаку, який розбився, було 43 роки (він був більш, ніж вдвічі старше за курсантів, які на ньому літали). До 1 жовтня нинішнього року термін служби цього повітряного судна мали продовжити ще на два роки. Причому продовжити його повинні були не автоматично, а після ремонту на заводі "Антонов".Катастрофа літака під Харковом: пілот доповів на землю про неполадки в двигуні, але був впевнений, що посадить літак З цим підприємством у командування ВПС України було укладено контракт на збільшення терміну служби повітряних машин, включаючи і той злощасний Ан-26. Іншими словами, на "Антонові" мали зробити ремонт літаків, щоб вони могли послужити ще. Про це свідчать відповідні документи.

Роботи з продовження терміну експлуатації дев'яти повітряних суден повинні були завершитися до 1 жовтня, проте ці літаки вже літають у небі. Принаймні, один точно літав. Тепер потрібно з'ясувати, як воно є насправді: літак вже був відремонтований до цієї дати, або, навпаки, до його ремонту ще не приступали.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Трохи більше години тому прийшла звістка про смерть одного з двох курсантів, яких вдалося знайти на місці катастрофи живими. У хлопця було обпечено близько 90% поверхні тіла. На жаль, лікарі опікового центру, куди його відвезли, нічого не змогли вдіяти. Ще один врятований курсант знаходиться у військовому шпиталі. Лікарі кажуть, що його життю ніщо не загрожує, стан хлопця задовільний.

Нагадаємо, один курсант із загиблої групи не відправився в політ зі своїми товаришами, його залишили на землі. В останній момент хлопця з якоїсь причини не допустили до польоту.

Головне