При активній експлуатації зимових шин з часом з них вилітають шипи. Навіть нова гума їх втрачає. У магазинах можна придбати ремонтні шипи. Сьогодні ми розповімо, в яких випадках має сенс їх встановлювати.
Почнемо з того, що шиповані шини популярні в країнах з холодним кліматом. Наприклад, у Норвегії, Данії, Фінляндії та Канаді. Зараз у світі налічується всього п'ять компаній, що виготовляють шипи.
Фахівці рекомендують дошиповувати покришки в декількох випадках. Це можна робити, якщо шини не старі. Якщо хтось спробує дошиповати покришки, чий вік перевищує п'ять років, то з цього нічого не вийде. Тверда гума не буде тримати шип належним чином.
Ще одна обов'язкова умова – висота протектора не менше 6 мм. В іншому випадку шип швидко вилетить.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Дошиповувати шини економічно вигідно, якщо шипів випало мало. В іншому разі ця операція обійдеться вам дуже дорого.
У фінансовому відношенні вигідно дошиповувати шини великого розміру. У цьому випадку шипи будуть коштувати дешевше, ніж нова покришка.
Якщо вищезазначені умови не дотримуються, то дошиповувати покришки просто безглуздо.
Способи дошиповки
Існує три способи установки шипів на зимові шини: в нові отвори, в штатні отвори, у вільні від канавок і отворів елементи протектора. Є три види шипів: стандартного розміру, збільшеного розміру, і різьбові шипи.
Вдалої вам поїздки на шипованій гумі, друзі!