Якщо регулярно стежити за підкапотним простором, мити його, то двигун буде надійно служити багато років. І навпаки, якщо цього не робити, то «серце» вашої «ластівки» може не витримати. Сьогодні ми розповімо, як просто, але ефективно захистити моторний відсік автомобіля від потрапляння пилу і бруду.
Насамперед, змушуйте себе регулярно мити двигун. Особливо якщо ви багато катаєтеся по бездоріжжю. В іншому випадку бруд буде заважати органам управління, а також погіршувати охолодження мотора і коробки передач. Краще всього мити мотор відразу після поїздки по бездоріжжю.
Але з огляду на стан українських доріг, одна мийка двигуна не допоможе. Потрібні й інші заходи. Які? Спробуйте доопрацювати моторний відсік. Українські водії зазвичай не змінюють ущільнювачі. Вони просто на них не звертають увагу. І даремно! Як правило, через три роки після початку експлуатації підкапотні ущільнювачі втрачають свої якості. В результаті в моторний відсік проникає пил і бруд.
Потрібно врахувати, що на деяких сучасних автомобілях взагалі немає підкапотних ущільнювачів. Мабуть, автовиробники вважають, що вони не потрібні. Або просто не хочуть збільшувати вартість машини.
Популярні зараз
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
Тому експерти рекомендують, як мінімум, один раз на три роки міняти підкапотні ущільнювачі. Так, вони коштують не дешево. Але мотор набагато дорожче!
В якості ущільнювача можна використовувати віконні ущільнювачі. Іноді їх клеять в якості доповнення до заводських ущільнювачів.
Досвідчені водії, піклуючись про двигуні, також закладають щілину між капотом і фальшрадіаторною решіткою. Матеріал простий - самоклеюча шумоізоляція (зазвичай її складають у два шари).