Деякі автомобілісти вважають, що не потрібно витрачати час на прогрів двигуна, навіть взимку. Мовляв, це пережитки минулого. Але між старими і сучасними моторами немає принципових відмінностей. Тому гріти треба, особливо взимку. Головне, знати, як правильно це робити...
Бензинові і дизельні двигуни мають норми робочих температур. Звідси і треба виходити.
У бензинового мотора робоча температура становить 90-100 градусів Цельсія, а у дизеля – 85-90 градусів. При більш низьких температурах коефіцієнт корисної дії падає.
Потрібно ще врахувати, що при холоді технічні рідини втрачають свої властивості. Тобто без прогріву двигуна швидше зношуються деталі.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Коли після запуску знизяться обороти двигуна, можна починати рух. Але не потрібно рвати з місця! Це шкідливо для мотора. Бензинові двигуни експерти рекомендують доводити до 2 000 оборотів колінвала, а дизельні – 1 500 обертів.
У сильний мороз бензиновий мотор рекомендується прогрівати до тих пір, поки температура охолоджуючої рідини не підніметься приблизно до 50 градусів. Якщо мова йде про дизельну машину, то тут потрібно згадати про передпусковий підігрівач двигуна.
Вдалої вам дороги на прогрітій машині!