Деякі автомобілісти в морози ставлять автоматичну коробку передач в режим «N» (нейтраль) і рекомендують робити це іншим при запуску двигуна. Проте, в цьому немає ніякого сенсу. Сьогодні ми розповімо, як правильно заводити автомобіль з АКПП у мороз.
Існує стереотип, що перемикання в нейтральне положення знімає навантаження з коробки і двигуна. В результаті в мороз мотор легше запускається. Прихильники цієї ідеї виходять з того, що раз «механіку» потрібно перемикати в нейтраль і вижимати зчеплення, то й з «автоматом» потрібно поступати точно так само.
У цьому немає ніякого сенсу, адже положення «Р» (паркінг) – це та ж сама нейтральна передача, але з додаванням блокаторів, які фіксують колеса.
Сучасні машини мають захист, який перешкоджає запуску двигуна, якщо селектор не в «паркінгу».
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Пам'ятайте, що при неправильному поводженні АКПП схильна до поломок, що може обійтися вам у великі гроші. Взимку «автомат» особливо уразливий, тому не забувайте його прогрівати, перевіряти його технічний стан.
І не потрібно намагатися економити паливо, переводячи селектор «автомата» в режим «N», адже це тільки прискорить його знос. В дорожній «пробці» теж не потрібно переводити селектор в «нейтраль» всякий раз, коли автомобілі завмирають на місці.